widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Thursday, August 4, 2011

putus jua akhirnye~

benda dah jadi..nak wat camne en..huhu
xboleh nak diteruskan.. dah tak boleh nak masuk kot.. dah 7 bulan 1 hari kot..huhu
4/8/2011..kul 2:56 adalah hari "keramat" bagi aku..hak3
masing2 x kenal lagi diri masing2..cmne nak kenal kalau die pon menyendiri,..kalau dah begitu..aku pun ikut lah rentak die.. aku mne lah tau bile nak jmpe aku..aku pon dah jadi macam xde ape2 yang berlaku dalam hidup aku.. seprti single. memang lah betul ape kate kawan2 aku.. banyak berbual dalam mesej je..(itu pon jarang weyh=.=") macam mane nak kenal seseorang uh weyh..bile aku rapat ngan kawan2 sekelas yang da lame bersama uh pon jelez..tau pon..sebab awak xnak masuk campur hal saya.. yg mase at kelas aku minx tolong spy sebab aku memang slalu minx tolong die kalo bab2 laptop nih. mane lorh aku reti sangat.. spy uh dah penah sambung blajar pasal computer nih..lau awak..mne la saya tau awak pandai ke x.. lg pon awak x bg tau langsong tentang diri awak..kalau awak x bagi tau..lagi lah saya xbg tahu..:')
lau awak senyap lagi lorh saya senyap.. kalau saya dok borak2 ngan kawan2..x sama macam borak ngan awak..sbb awak x penah nak rapat ngan saya..macam asing plax en..huhu
sakit hati awk, awak tau.. sakit hati sye mcm mane?? ade awak tau??hrrrmm
kalau aku dah anggap diorg kawan..tetap kawan..aku x kan ade hati kat kawan2.. memang susah bg aku nak terime kawan sebagai kekasih. kalau aku dah sayang orang uh..hanya die sahaja aku sayang..sayang aku bukan untuk orang laen., hanya untuk die sorg. 
cara awak cakap ngan saya macam nak kate putus. saya dah lali wak.. saya dah x boleh nak wat ape..itu awak punye keputusan.. saya x nak cakap putus sebab x sanggup..saya hanya menurut walaupon hati kate jangan..(tangan ni ha jahat sangat taw cakap nak..haha)
secara jujurnye memang aku x boleh terime..but ape boleh buat.. aku terime dengan redha,..hek3 :')
 itu ape yang saya rase wak..tak tahu lorh pasal awak macam mane..  awak cakap awak banyak agi nak cakap..tapi x cakap2(bisu hape?? hek3) macam mane saya nak tau..awak jenis macam simpan..saya pon macam uh.. kite x serasi mcm "x" awak en..huhu kan perbezaan kite boleh berkongsi..sye boleh tau awak n awak tahu saye.. pernah jugak saya terfikir mesti awak nak mmpermainkan sye je kan..huhu yelorh..ape x nye..(awak tahu ape maksud saya ^________^)
masing2 macam x nak putus en..itu ape yang aku rase..x de sape nak halang kan..kalau lah aku ade kuasa patah balik..fuuuyyoo!! hebat nye aku..hak3
masing2 xnak mengalah...kalau lah aku mengalah mesti x jd cenggini en..huhu
well..ape boleh buat..bile marah memang x boleh nak fikir ape en..(menyanyah en..huhu)
ini lorh sedikit drama cinta pasal aku..ia berakhir ngan cenggini..:') sobb2x hek3

sepah menjadi juara maharaja lawak,
sayang saya masih kat awak,
kat kedai jual tahu,
saya harap awak tahu.

jiran sebelah dah nak beranak,
kalau itu yang awak nak,
sakit cik kiah dah reda
saya terima dengan redha.

kawan saya terkejut x terkata2,
macam yang awak kata,
ayah saya keje sebagai pemandu lori,
THE END OF STORY :)
(PANTUN NIH MEREPK TAU X..HEHE)

No comments:

Post a Comment