widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Monday, September 12, 2011

lamanya dah x update..macam2 cite nih..minggu lepas aku ari jumaat gerak JB with yaya, kak ibah n nina,.. 1stday kitorang tido umah yaya.. 2nd time ak g umah yaya nih..kucing die pon da besar2..comel2 aw..n dah ade kucing baru plax uh..esoknye kitorg gerak umah hafiz coz hafiz ajak ada makan2..xcitednye..haha x masal eh.. cume nina je x dpt ikot kitorang...kitorg bwk beg skali coz t petang terus g umah nina..
aku, yaya n k.ibah tggu hafiz kat jusco tebrau..for the 1st time aku g family hafiz..kitorg juz mkan2 je kat sane smntara nk tgu hujan reda.. dlm kul 3 lbih kot hujan da reda ckit..kitorg terus g jusco uh balik coz t kawan k.ibah plax nk jempot, ade makan2 jugak..pergh!! bila sampai ade kucing 2 ekor parsi berbulu lebat..geram siak!! bila di keluarkan macam nak peluk kuat2 kan..tp takot mampos plax kucing uh..hahaha

senja baru sampai umah nina..siap2 mandi..dok tengok tv.. juan ajak aku men mercun..pergh!! banyak jugak mercun die..ape lagi..dah ade peluang aku maen la kan..hahaha
pas uh g jalan2 ngan juan n k.ibah 1 taman uh..malam2 plax uh..g tasek jap..(boleh x bawak duit time uh..huhu) malam2 dok lepak kat dalam bilik..tibe2 juan pon ada dok ngan aku..pas uh die tido sebelah aku..sweet kan..hehehe comelnye die..~ naseb bek budak kecik..hehe

No comments:

Post a Comment