widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Thursday, August 18, 2011

lamenye tak update..padahal 2 hari kot..hehe dah macam2 cerite aku nak post nih..
1stly..aku termimpi sir bob(lecturer photography)..sir bob asek puji aku jewh sebab aku punya assignment..walhal member aku yang buat-->yaya n k.ibah.. aku langsung x buat ape2 pon keje..dah tu aku terasa bersalah lorh kan..ade ke patut org lain yang buat kerja..aku yg dapat "nama"..mana boleh..kalau aku pon xnak.. dalam mimpi uh ade lorh jugak merepek dan bertambah x betul=.= tp aku x nak cite..huhu

semalam,. kak ibah balik je dari bazar tibe2 kak ibah cakap hafiz excident!! oh no!!! dalam fikiran aku dah macam2 yang aku fikir..mesti teruk giler.. 1st aku x percaya.. aku tanye ag..urr x mungkin lorh..last2 aku kol die..upenye x teruk mana lorh.. wat saspen aje..cume ade luka kat kaki..k.ibah cakap teruk..hhrrmmm padan muke,..nih mesti gara2 blagak bawak basikal..haha len kali hati2 taw wak..<3

hrmm..hari nih saya dan awak mcm renggang sikit..nih sume gara2 xde cluz sangat..huhu da lorh nampak cam lemah jew td..td pon macam sye nih x wujud plax dalam cluz uh ek..haha
urrr tadi aku dah salah faham bile chat ngan die... die ckp "Ow,sye mls ar wak,naek bas,.penat...lau awk ade ok gk,hahaha" "sye???­­ ade kne mgene kew??­­huhu­­" "Ow xde ea,ok,,"
bila aku tanya kawan2..diorg marahkan aku..hehe upenye salah aku...mne lorh aku dpt tgkap masa uh=.="
sorry awak..saya dah salah pulak tadi..hrrmm

No comments:

Post a Comment