widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Tuesday, January 3, 2012

penyakit yang aku lalui

semalam mmg sakit gila aku cakap..x boleh nak tahan..
sblom uh aku dah kne gatal2..mama aku cakap mase lepas aku antar anis balik umah..mase on the way nak balik lah azan berkumandang.. sampai umah aku mandi..then lepas mkn tibe2 aku start gatal.. mama aku ckp ak kne nyamuk..tp ak ckp x..aku kate kne alahan.. gadoh pye gadoh(haha) tgok2 esok mmg terok lah en.. aku ckp ngan mama aku x tahan.. mama aku suh g klinik.
dah alang2 nak g klinik ak ajak kawan aku(LIA) die pon ngah demam teruk. yg aku nih doktor ckp aku juz alergik.. yg kawan aku nih plax kne hntar ke hospital krne disyaki denggi..ayoyo
1st time weyh nek van ambulance..hohoho
kesian kawan aku..kene masok aer lah..rse loya plax tekak aku..huhu
but gatal2 aku tetap x mahu hilang..biasanye gatal2 cepat hilang en.. yg aku nih mcm laen penyakitnye..ggrrr~~
then esoknye mama aku bwk g jmpe pakcik aku. die bg air yg dibace..tp x boleh jgk..esoknye jmpe pkcik ak lagi 1..ari uh..pagi2 lagi aku dah rase sakit tangan but ak still tahan sakit uh..
bile da petg..mmg brtmbh2 lah sakitnye.. ak mnangis senyap2 cmpai air mata meleleh..haha
dalam kul 10 lbih baru ak meraung..haha x macam bangang plax..bengkak mata aku mnangis..huhu
bile ayah ak da risau tengok ak dlm keadaan mcm nih..ayah ak nk hntr ke hospital ampang coz xde klinik bkak..but bile ngah jln alhmdllh ade klinik 24 jam..
doktor pon ckp tgn ak mcm ad gangguan..
die suh ak bce ayt kursi.. n bg ak mcm2 ubt.. doktor ckp ak ade alhan..OOHH MAN!! shit! haha
x dpt nk mkn smue mknn-,-
ALHAMDULILLAH esoknye ak sehat..
ak brsyukur sgt2..
hope lpas nih dah xde gangguan
also x boleh kluar waktu senja... (:

No comments:

Post a Comment