widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Thursday, September 15, 2011

kehidupan single kembali

wow wow wow !! haha! well..pagi2 lagi aku dah ade rase firasat yang tidak menyedapkan hati..mmg lama la..nak ditahan mmg susah..x sangka firasatnye tentang nih..huhu
terputus jugak aku nih setelah beberapa kali ada pututs..haha
padahal hal kecik je kot jd masalah der..patotnye aku yg merajok..die plax yg over=.=
ag pon..aku da dpt rse yg mmg mcm nk cenggini..but aku leh still diam je..kalau die x syg aku..wt pe aku nk terhegeh2 kat die..lepas nih x perlu lah nak cari aku lagi..antara aku dan die memang tiada jodoh :)
x perlu nak ditangisi benda yg dah x ade kan.. hidup mesti diteruskan wahai cumy :) mati pon ko akan sendri jugak la cumy..haha

No comments:

Post a Comment