widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Saturday, March 16, 2013

persalafahaman yang tak terduga

Sudah lame tak berblogger ! nih semua gara2 tak ada internet di rumah haha.. banyak penceritaan yang mahu aku luahkan..kesedihan dan kegembiraan yg aku lalui..hari ini aku betul2 dah tak tahan dengan perangai bos aku.. 14/3/2013 adalah hari permulaannya kesalafahaman yg di pertikaikan oleh bos aku dan pertuduhan 1 per  1 ke arah aku.. mula2 die panggil kawan aku Azza..die tye lagi kenapa awak nak berhenti? (padahal dah bagi tahu kot semalam uh kenapa kan) azza bg alasan sebab die ade konvo di Sarawak bulan 5 nih, nak amik lesen moto and amik MUET..alasan uh mmg ade betul nye..atas sebab sebenar2nya nak berhenti kerana kami semue dah tak tahan dengan bos..bukan kami sahaja., orang keje sebelum kami lagi tak tahan.. 

#Berbalik pada situasi yang tegang tadi.. awak jangan terpengaruh dengan cumy..die bg bad influence.. sejak cumy masuk awak dah berubah 100 %..(mcm ko kenal je si azza..dgn yakin 100 % eh -.-).. *aku rase ayat percakapan(dialog susana bos tuh betul x silap ak.. aku dengar kot ape yang bos cakap kat azza..ak dah dupdapdupdap membara hati mendengar menghadap laptop..elak mouse aku cabut baling kat kepala kau haha

 nih lah perasaan ak mase uh haha


Sini kejap cumy*aku datang dengan keyakinan tak bersalah haha.. dengan permulaan kata2 nya “apa yang awak cakap dekat azza sampai die nak berhenti” aku pandang die, die pandang aku..”saya tak bagi tahu ape2”..  blablablablablablabla die merepek ayat yang diulang2..dengan kebengangan + hati menyirap menyebabkan aku bersuara *”yg encik tuduh saya nak hasut die knpe ! buat ape saya nak hasut die !” dengan kata2 aku tu die buat endah tak endah dan tetap menuduh aku jugak ! Azza pun sudah cakap banyak kali yang “ini semua tak ada kene mengena dengan cumy..sy sendiri yang nak berhenti kerja” blablablablabla tuduhan demi tuduhan yang diberi tetap tak di endahkan kata2 kami.. keje2 aku pun dipertikaikan..ada dia kata die tak suruh pun awak edit2 gambar tuh..pakai camera uh dah lawa dah(dengan yakin die bagi tahu aku..padahal muka die takut2 kalau salah)..aku cakap ape pun tetap nak die menang.. and also die pertikaikan aku punye jurusan..ape seyh ! dah lepas kan..dalam graphic pun ade 3d and animation..(yg bos nih dah kenapa!) kalau x tau graphic mana nak bentangkan dalam hasil kerja..animation pun perlu tahu graphic..tak gitu?

ko tau ape pasal kami


Ya Allah..aku terima segala dugaan ini..pasti ada pembalasan bagi yang telah menfitnah..pasti ada hikmah dari ujian mu ini..

#Harap semua dialog itu betul heee

No comments:

Post a Comment