widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Thursday, July 12, 2012

minat aku dihalang??

selama aku masih hidup nih..family n kawan aku sokong ape yg aku minat n ape yg aku mmpu..aku mcm jenis yg serba boleh..ak dikirekn seorg yg hyperactive n ganas ckit la..semue permainan aku nk cube..n aktiviti ape yg org laen buat aku nk cube jgk.. dlm bahagian sukan aku paling minat futsal..YUP!! itu adlah hobi aku.. bola tampar., bola jaring, ping pong, badminton pon boleh.. dlm bahagian laen pula aku minat matematik, melukis n mcm bhagian alektrik2 nih la..n kalo blh ape yg lelaki punye kje pon aku nk cube! haha sbb aku mnarik bhagian kemahiran jugak!

so ape yg aku nk cube ceritakan..aku cube memasuki semula life bf aku..aku juz nk luahkan ape yg aku lakukan 1 ari nih kat die..aku masuk banyak kelab2 yg disediekn smpai 6 aku plih x silap lah..haha ak saje je lg pon kdg2 ade kelabnye yg x aktif..so ape slhnye aku masuk..sehat kan ape yg aku buat nih..bukannye aku lakukan sesuatu yg memudaratkan kesihatan or benda yg x berfaedah kan,. n lg 1 may be die pon ade jelez kot sbb ade kwan aku tarik beg aku suh masok kelab bahagian die..saje je nk cite..sebab situation mse uh mmg klakar giler.. then die mcm x bg aw aku masuk banyak2 kelab nih..sbb die ckp nk jadi top ke..die asek ulang bnde yg same pasal top..ak ape ag..meroyan dlm hati lah kan..haha

niat aku x pernah terdetik pon nak jdi top..aku hanya mahu org bangga dengan kelebihan yg aku ade dr org yg xde ape yg aku ade..die fkir top yg mcm hot kearah negative..aku xnk yg hot itu..n bukan top yg dfikirkn die..aku nk org tgok aku berdri di kaki sendiri.. aku x tau mcm mne pemikiran die..knpe die berbeza..? aku x blh lah cube masuk life die yg cenggini.. everything yg aku minat die nk halang,..no way beb! its my life! miss pon sokong aku.. hanya skali seumur hidup..kita xkn hidup untuk ke 2 kali.. its time for teenagers..bila aku dah dewasa mne mungkin aku boleh lakukan aktiviti nih semue lg kan.. ank dah 5 6 org xkn lah aku nak maen futsal lagi?????? terkedek2 aku berlari..haha

No comments:

Post a Comment