widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Saturday, May 21, 2011

befday tersambut awal=.=||

terdengar jritan!!(????)
apehal pulak lah minah sorg nih(ika  mek)=.="
si nina ckp mesti de katak(x mungkin la)
dgn x fikir pape, aku terus g tandas uh.. perghh!!! x memasal aku kene simbah dengan susu tepung yg dah xpired, nescafe, milo basi, maggi yg x habis makan. pergh!! bau yg amat amat amat "menyelerakan"-.-' Dah lah tepung uh mcm brketul2 n dengan baunye yg kuat,. Ya Allah, busuknye bnde 'alah' nih.. bile aku dah kne, msti lah diorg kne jgk..huhu x masal2 diorg ckp "ko asek kne kn org je..nih ko rsekan, kitorg plak kenekan..bhahaha"(aku rse ayt tu kot..yg ketawa uh saje tmbh nk wat gimik ckit kate kan..hoho)
rupe2nye diorg dah lame rancang nak kenekan sebelom befday aku..haiz=,=
yela., ape taknye, befday aku mse cuti sem(31 may 2011)..msti lah x kene en..hoho
bak pepatah kata "jgan disangke air yang tenang tiade buaye"..huhu mcm lbih kurg "ku sangka diorg diam x kena tp rupa2nya rncangan sudah diaturnya tnpa pgetahuan aku",..hoho (amacam??hehe main hentam je nih..huhu)
dengan rambut aku yang berbau busuk nih, walaupon dah di syampu tetap jugak berbau-.-"
diorg nih mmg dah dajal aku..
WAHAI KAWAN2 KU..JANGAN INGAT KORANG BOLEH LEPAS..HOHO
lepas nih tinggal kak ibah, yaya n yana je lagi..tggu ye :D:D *senyuman kejahatan..agagaga XDXD

No comments:

Post a Comment