widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Saturday, May 21, 2011

GAME OVER!!

well..akhirnye final exam sudah habis for sem 2 nih..huhu terasa tenang je bile lpas dr seksaan exam nih..huhu
now! for sem 3 wait for me okay!
hanya tinggal 2 taon je lagi at kolej tabung haji nih=.="
tak sabar rasenye nak merasai kehidupan bekerja n kat situ juga kita akan merasai bagaimana rasa tanggungjawab yang kita akan lalui.
hhrrmm..mesti macam2 cabaran yang sedang menanti kita kan??

pagi2 aku terkejut n terharu sangat bila hafiz pakai baju yang aku hadiahkan uh. aku ingat die maen2 je nk pakai tapi x sangke..hehehe sayang awak sangat2..huhu saya x sanggup nak lepas kan awak n saya xkan lepas kan awak! XPXP

lepas habis exam tadi, ak, yaya, ika, kak ibah n ude pegi KLUANG!!:D kitorg nek kete ude. kitorg gi keluang sebab ika, kak ibah n yaya nak beli tiket g kelantan..huhu sambil2 beli tiket uh, hape agi, kitorg jalan2 la beb..hehe bukannye selalu kita dapat merantau ke negeri laen en en en..hehe

nih lah gambar2 mase kitorg lpas makan n jalan2:D
 comel x kitorg ^____^
 muke nih lah yg aku suke..hehe
 brlgaknye org yg kat bawah nih..hehe
 mcm "charles angle" la plax


 laki bini..hehe(4 madu katekan..haha)
 comelnye bear nih..tuannye pon :) tp lg comel bear..
 ragam bini 2 ngan 3..hehe

urm..bile aku balik je at hostel..tibe2 aku dapat panggilan dari mama.. mama ckp ade tnah runtuh at semungkis kat umah anak2 yatim uh.. OMG!! mama aku ckp mmg teruk td..cmpai mama menangis.. rmai budak yang mati..aku cume smpat tgk at you tube jew..hrrmm moge roh rohnye di cucuri rahmat..Al-fatihah :'(

No comments:

Post a Comment