widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Sunday, July 8, 2012

bila barang kena curi

kesian yaya bila dompet die hilang..aku rase die kena pukau..sbb die duduk kat single seat..sblah die ade org lelaki, blakag die pon ade org sorg kot..n lpas uh dah xde org..skit je org dlm bus..dr blakag yaya smpai kedepan je ade org..yaya duduk kat seat 10..yaya tido masa perjalanan uh..stelah sampai kat stesen larkin uh yaya nak beli roti..tibe2 die cari dompet die dah xde..die letak balik roti uh..dah xfkir ape kan terus g kat bus yg die naek td.. naseb bek bus uh ade lg.. yaya n pemandu uh habis selongkar 1 bus..tp hampa sebab x jumpe.. 
bile aku kol yaya petang td..aku suh die bersabar..tp die blh nangis plax..heee 

muiz pon same..blh plax die hilg byzer uh..bengang jugak lah si muiz uh..aku juz ckp "sabar ea..hilang benda xpelah..boleh ganti..kalo org yg kite syg hilg susah nk di ganti".. aku kalo bab hilang barang aku x kesah..mcm henfon, dompet or anything lah.. tp bile org yg aku syg kn susah nak diganti :) x perlu lah nak menangis atau merana sbb bnda hilang..kalu fikir duet..xperlu la bimbang..boleh di cari..xpe kalau dpt lambt bende yg hilang tuh kan :) 

lg pon aku sedih dlm hati td sbb aku dgr n tgok yaya sedih.. rse nak nagis tp aku tahan..huhu aku juz teringat mama n nenek aku..stiap masa aku nak menangis..tp aku tahan supaya x nampak kesedihan di riak muka aku..dlm pale otak aku nih asek berfikir jew..tido pon dah lambt a.k.a STRESS..haha x lame lg gugur lah rambut aku nih..

No comments:

Post a Comment