widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Friday, July 6, 2012

dugaan

Baru beberape bulan mama meninggal..sekarang nenek aku pula meninggal dunie(mlm nisfu syaaban)..

mlm itu aku sungguh terkejut..aku x tau nak cakap..x tahu nak percaya atau x..aku menangis teresak2..surat yg nenek bagi baru mggu lepas masih aku simpan..maaf nenek..ani x sempat bg gambar kluarga ani..ani bodoh sebap lupa..entah apa lah akan berlaku lepas ini..mule2 aku berfikir adakah aku mampu untuk menerima ini semue..setelah lama aku berfikir.. YUP!! Aku mampu untuk menghadapi bukan J ALLAH tidak mungkin akan memberi ujian yg tidak mampu bagi hambanya..YES! aku percaya dengan kata2 itu..pasti ada hikmah disebalik ujian itu bukan J? Aku harap akan ada kebahagiaan..itu adalah pasti!
Aku mahu buat panggilan di kampung sana..tp aku takut..aku takut dengar suara mereka..sebab aku tahu yg aku akn menangis..aku pun merasa kehilangan.. bukan seorg tetapi dua..dua2 aku sayang..nenek...maafkan ani..bukan ani xnak balik masa raya..cume cuti raya tuk ani amat singkat..ani nak luangkan masa bersama nenek yg lama pda bulan 11 n 12..tp apa kan daya..kita x sempat nak berjumpa lagi..ani mmg teramat sangat nak berjumpa..maaf.. ani rasa amat amat bersalah.. maafkan ani kalau ani ada salah..n ani amat bersyukur sbb nenek lahirkan mama sebaik2 mama untuk ani.. die lah heroin ani nek.. mama adlah terlalu istimewa untuk ani.. sejahat mana pun org buat dekat mama..mama tetap tabah..walaupun kami pernah jatuh muflis..x pernah pun smgt mama jatuh..tetap bangkit..die tetap bg semangat kepada kami..ani x malu mama nak keje ape janji halal..nenek nak tau x..mama adalah pekerja yg bagos..mama memang buat keje laju tp tetap bersih..x kelam kabut..she is the best best mother that i ever had!!!miss u mom n grandma :”(

MAMA KECIK GEBU J

No comments:

Post a Comment