widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Thursday, July 7, 2011

mari menabung :)

wow!! banyaknye duit!!!!! duit syilingnya bkn main byk agi,,pergh!! rajinnya ayah aku menabung. duit kertas pon ade. ayah aku suh kire duit syiling..dah cecah cmpai 200 lbih uh..lom kire duet kertas ag.. ayah aku nak tukar ke duet kertas mase uh..sebab dah penuh duit dalam tin uh.. ayah ak gune tin biskut besar uh.. bile aku tengok mase uh..aku rase cam nak buat je. yang penting kesabaran uh.. biar sikit2, lame2 jadi bukit..en en en!!huhu
lau boleh aku nak cube lebih drpd ayah aku..insya'allah(macam dapat je aku nih=.=" ayah tu keje..ko uh blajar lg sengal..haha)

dalam cluz td..mcm bese lorh..urmm blajar pon x sangat. yg seronoknya pasal adobe flash..bende uh aku dah penah blajar time form 5.. juz basic die jew..yg aku igt aku penah buat pergerakan putaran bumi n pergerakan cusor bentuk tapak kaki anjing..huhu comel :) buku ajaran die pon masih simpan ag. tp disebabkan da lame x blajar, so jd lupe en. hrrmm naseb bek penah blajar..lau x..aku rase takot aku x leh nak bawak subject uh..bnde2 nih mesti banyak explore..sebenarnya aku minat gile ngan animation nih..aku teruje bile tgk cerita cartoon n movie manusia betul with cartoon cam real..wow! sejak tuh aku terpesona.. dalam diri aku dah terniat nak bkrja macam uh. walaupon bidang nih macam mncbr ckit coz sir amy(sir bru comel..hehe(: ..) ckp..kwn die kje buat cite boboy boi uh dpt gaji ckit..coz org kurang amik perhatian cgt pasal animation.. padahal kje nih unik taw. aku tengok ramai kot yang minat cerite mcm nih. yelorh..may be orang nak tunjuk pelakon manusia sbnr je kot.. pe tidaknye..cuba korang bayangkan kalau tibe2 dunie nih cume hanya menayangkan tentang animasi sahaja..kemungkinan besar,., artis pon dah kurang.. gaji artis pon secoik..(Ok hape..haha) patotnya org macam nih yang dapat anugrah taw..haha x masal.. banyak mggunakan seni.. ce tengok cite AVATAR..pergh!!! cam real en..cite cm uh lorh patot jadi cntoh..1 dunie nih tengok..mengambil masa yang agak lame jugak die nak menyiapkan..terbaek lorh dari die..memang patut dapat pujian :) 1 lagi cite final fantasy yang ke bape tah..pon nampak real..
lau aku x dapat keje uh,.. jadi designer or photographer..hrmm tp..aku harap jugak animasi nih.. sir amy pon sokong lau aku keje dlu wat smntre slame sathun ke tok amek degree..coz at kptmbp nih banyak blajar at dalam paper..kite mesti amek pgalaman dlu..aku pon ckp at die..at kptmbp nih pelik..spatotnya perlu focuskan pada project je.. sir amy de ckp..lau amek degree nih..pgajar at sana aggap kite nih dah ade macam pengalaman..so lebih baek keje dlu tok pengalaman :)

No comments:

Post a Comment