widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Tuesday, July 5, 2011

sebulan yang tiada apa2

Huh!! Lmenye x “berblog”(haha) hamper sebulan katekan..huhu ini sume gara2 bill broadband=.=” kalau bukan pasal bill yang dah lame aku x bayar uh(RM200 lebih tau x), mesti aku dah boleh berinternet(ayt..haha) tapi aku dah bayar sekarang..huhu(kebenarannya:aku malas nak bayar bill uh sebab uh bill sebegitu tiggi..hohohoho) Hrrmm..mcm2 kejadian yang berlaku selama sebulan nih..

time befday ak yang sebenarnye
Sume dak bola tampar kene tido at umah sewa fida tok smntre waktu nih(2 hari 1 malam). Pada 31.5, diorg cakap diorg akan kne kan aku(aku mmg x caye pon..huhu). Sume budak2 nih dok lepak at depan umah..tok bincang cheers kptmbp nih. Mase dah mnnjukkan mase pukul 1 lbih kot, x silap aku lorh. Aku dah merasakn yang diorg memang takkan dajal aku pye..hohoho time aku ngah borak ngan mas at sebelah, tibe2 mas lari n aku telah merasakan kesakitan at belakang aku..pas uh tibe2 ramai datang kat aku baling telor..haha aku memang x boleh nak berdiri mase uh. Bile aku lari sume kejar aku sambil membaling tepong plax..huhu then aku kejar dak2 pompuan plax campai lorh kat depan summit, pusing 1 taman nih..akhirnya membuahkan hasil..aku dpat kejar 2 orang..haha bukan main bising giler mase uh. Then bile at depan umah..diorg baling air kat aku=.=” hoho bile tengah seronok tibe2 ade makcik nih dating marah2(dah sudah..habis lorh kitorang..haha). Memang kene bebel..haha tp kejap je lorh..huhu
lepas mandi n nak ciap2 g tido..tibe2 iera mnjrit(kot) ckp nmpak de bende at bilik uh..aduh..!! aku dah lorh penakot,.hape agi..aku menangis lorh..mas bagi aku dengar surah yaasin. Ayid pon nangis.. memang agak menakutkan jugak lorh mase uh..huhu


pada hari pertandingan bola tampar at ipoh
1st game mmg aku x men..aku jd simpanan..urmm 1st game uh kalah lawan kl..n then 2nd game pada keesokannye campai lorh game akhir aku terus men..kitorg dpt no 4..urmm mmg lorh ad masalah..mslah kecik pon boleh jadi masalh jgk..tpu lorh kalo xde gadoh kecik2 uh..hrmm bnde2 uh aku dah buang jaoh2..malas nak fikir..wat mrosakkan pemikiran aku jerk..haha

bile dok kat umah
hrmm..aku dok umah jew..x kuar2 pon..paling jaoh yang aku pegi pon tandas..hehe urrgghh!! Bangon pagi, kemas rumah, masak kalo lapar, dok lipat baju..tengok tv, hrmm cenggini lorh aku laud ok umah..memang malas gile nak kuar. Orang ajak aku kuar pon macam2 alasan yang aku bagi,. Bile petang, ayah mama n adik dah balik umah..baru lorh aku happy. Bile sume ade., memang meriah gile., ade je yang kelakar., asek ketawa jew..(bahagianya bile bersama..huhu)


pada hari bapa
aku masak ayam sambal., tibe2 mama cakap “x ucap hari bapa kat ayah kew??” hehe..hape ag..aku pon cakap lorh sambil mnjerit “ayah!!”.. “pe!àayah aku menyahut cm aku jugak lorh..hehe
selamat hari bapa!!” “huh”(sambil wat muke)..kitorg sume pon ketawa..memang kalakar mase uh.. “kakak dah masak sempena hari bapa nih., sedap aw” “uuhh mne sedap nih” (tapi tetap bertambah jugak aku tengok) haha

*warne oren-->aku *warne biru cair-->ayah

bile sepupu ajak kuar jumpe makcik
kalo aku dah kate x nak pegi..memang aku xnak..bile dah duduk rumah nih mmg sumenye malas.. aku x suke bile org buat keputusan tanpa bagi tau aku..pas uh suke cakap berulang2=.=” nyampah aku.. die asek pakse aku je..kalo aku pegi pon aku dapat ape?? Bukannya ade ape2 pon. Buang masa aku je. Time pegi uh memang aku diam je..x banyak cakap pon..aku wat muke lorh..tp aku cover..hrmm mcm gini lorh aku lau dah kene paksa..

2 hari sebelom nak daftar at kptmbp
mama aku ajk g pantai remis at klang. Mesti lorh aku ikut..da lame gile x brseronok 1 keluarga nih. Kitorg gerak waktu malam..singgah at umah adik ayah aku. Esok pagi baru kitorang gerak ke pantai..huhu
kitorang pegi at tempat yang tersorok ckit..banyak gile kerang, ikan n ala2. Pergh!! Bukan main seronok time uh..huhu campai kaki terbenam mse cari kerang.. nak cari ala2 nih kene pandai tengok..binatang 2 menyorok kat bawah pasir yg ade tande2..banyak jugak yang kitorg dapat.. bile dah petang ckit kitorang balik..sedar2 ad banyak calr at tangan n kaki..huhu jari ak pon berdarah jugak..:) lpas g pntai msti lorh rase lapar en..pergh!! perut da bunyi mcm nak menyambut raye cine..  DANG DING DONG!!(bunyi da macam hape..haha) mama aku rebus kerang pas uh wat sambal die..perghh!! bukan maen sedap agi uh..huhu


Selama sebulan nih, tu je lorh keje aku yang paling “seronok”..huhu cume yang g pantai je yang paling best <3

No comments:

Post a Comment