widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Thursday, July 7, 2011

x sanggup :(

aku x tau nak balik kl or x..hrmm cmne nih?? aku x sggup plax nak balik sebab die..hrmm
lau aku balik takot jugak lau de pape yang terjadi at aku t.. da lorh hari sabtu 9/7 ade perhimpunan haram..t ade org uh nak budak pompuan tok perhimpunan haram uh..n aku de dgr jugak diorg nak cari dak pompuan pas uh rogol..aduh..menakutkan lorh=.="
macam mane nih kawan2!! aku kebingungan nih..huk3
p ahad nih de kenduri kahwin at umah kawan aku.. then banyak agi barang yang aku tertinggal..hrmm
anis pon nak balik jugak..die da ajak aku pon..keadaan macam x bagi aku nak balik jew..ade je halangan..kenapa nih ek??haish=.="

alhamdullah skunk aku da smpai umah :)
masa dalam perjalan memang teruk giler..byk jalan dah kene road block..pergh!! 5 jam lebih at dalam bus uh..x macam bangang plax en..haha bapak aku da membebel coz lame giler die tggu..cmne lorh aku nak cepat en..bknnye aku yg drive=.=" lau aku leh kawal jalan uh xpe lorh jugak..haishh
campai je umah mcm2 makanan de..huhu kenyang seyh..:)

No comments:

Post a Comment