widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Wednesday, July 13, 2011

salah aku ke??

aku salah lorh asenye...sume aku..hrrmmm
aku memang teruk en.. nak nagis?? xnk!! tp aku tgh nangis..argghh!! ag pon td x sengaje..aqief ugut ak sbb uh suh pgg brg die..hadoiyai..ag pon gurau je mse uh..hrmm salah ak jugak sebb tnduk at die., aku takot die bg tau at die..coz bnde uh ak gurau2 je at budak2 pompuan nih.. nina plax bg tau psal mlm uh at aqief=.="
malu lorh aku kalo hafiz tau.. susahnye bile dah terlajak.. cmne aku nak ckp..(malu sangat2 O__O)
hafiz dah geram at aku plax..urmmm 1st time seyh die cmnih ngan aku..ha!! amek ko!! kn kne ngan die..alorhh..aku x suke lorh kne marah mcm gini..x boleh x boleh!! lau boleh aku xnk bnde nih terjadi lagi..awak!! maafkan saya :(
arrgghh!!! perasaan aku jd x mnntu=.=" seseorg!! tolong blasah aku!! ggrrr~
pada mulenye..aku xtau kenapa hafiz tetibe je wat muke cm taik(aku x tau nk cari ayt ape..2 je yg aku terfikir mase uh) mcm2 aku fikir..aku tanye yaya..urmm yaya ckp maybe sebab ko gurau ngan sir aidil ot..(aduh!! ke situ plax..die kn sir) urmm tah lorh.. smakin aku asah otak aku nih pe yang aku telah buat..akhirnye otk aku jadi kecut(haha) x jumpe2 pe kesalahannye..akhirnya penyelesaiannya adalah..aku biakan die tenang..setelah uh baru aku tau yg die marahkan aqief..hrrmmm
tapi....x sangka aku yang terkene..arrgghh!! lagi aku pusing nih..aku langsung x faham..=.=" (kefahaman yang aku x dapat faham-,-)

td dgn x sengaja aku jmpe abg sem 5 yg tetibe kenyit mata at aku..dr sem lepas dah jd gini.. jumpe je aku mesti kenyit mata(x faham aku..mata die de masalah nih..haha)aku bia je lorh..aku tengok die dah lame macam perhati at aku..(aku wat donno je der) tetibe bile aku ngan yaya ngah duduk at tgkt 1..abg uh leh duduk semeje ngan kitorg=.=" (pehal dah mamat nih) die mnx no fon aku..aku x bg.. then die ajk mkn mlm..aku bg alasan aku puasa..then die ckp lau x puase kew..blh x?? aku x terkate..aku senyum jew..(aku x kan kuar ngan mamat uh=.=) aku x suke die lorh..p yaya de minat die..yaya ckp die manis(eh bute ke minah nih..hahaha jgn marah ye yaya)
hrrmm..aku xde perasaan pon kt laki laen..bukan maksud aku nih les ke hape..cume aku tetap akan setie pada yang satu :)

No comments:

Post a Comment