widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Tuesday, September 6, 2011

dugaan hidup depan mata..gggrrrrr~~~

pagi2 lagi aku dah bangon..dlm kol 7 lebih lah..lia tido umah aku..aku minta die teman aku g sekolah kejap..bile sampai kat sekolah cari cik nab..pas uh terjmpe cikgu halim(buah hati lama..haha) dulu ramai yg berebut nak cikgu halim..hehe cikgu halim ckp cik nab kat bengkel KH.. bile jmpe ciknab.. cik nab suh dtg kul 10 lbih..then lia plax nk blik..hrrmmm aku pegi sorg je la nmpknye..haishh~ xpe la.. tgu pye tgu..dah kul 10.30..siap2 jap suh mama anta kejap then terus aku g bengkel SRT sensorg.. cik nab simpan kat dalam kotak2..bole plax kotak uh bertimbun..bukan maen lame aku meredah onak habuk2 uh-,- akhirnya dapat jugak aku mncri.. waaahhh!! dah lame x tengok hasil kerje aku uh..huhu x sangke hebat aku nih..bhahaha puji diri sndri weyh :D tp yg pling aku kecewa lah kan..papan tanda berlampu x dpt..hrmm may be cik nab dah buang kot,..sayang tuh weyh!! kenangan aku wat welding, ribbet, potong besi.. semue aku wat sndri..x hantar kedai langsong pon..bangga weyh...haha

hampir nak pukul 1..ayah aku hantar g BTS..aku nak balik BP lah..mse aku ngah naek scalator..depan aku psangan kekasih cine..blakang aku de org..dpn cine uh pon de org..tetibe kan boleh plax kiss2 mlut depan aku-,- aku dah pndg tmpt laen..masya'Allah.. x tau ke tuh tmpat awam..konon sweet la..sweet haktuiiihh!! haha x nmpk ke ade org kat blakang nih..bute eh?? meh kple uh..tnjuk f*** kang...haha nak marah je aku at cine uh..sabar je la weyh..huhu then bile aku nak beli tiket..aku g at kaunter yg ade mat salleh plax..boleh plax berpelukan..pandang2 mnje plax gitu..aku dah gelak sensorg en..haha adoyaiii
pas uh pandang depan..leh plax nk kiss2-,- masya'Allah.. dugaan2..boleh lagi berasmara en.. ape dah jadi ari nih weyh..menyanyah je..harap2 x jd lg lah kan.. bile dah cmpai terminal BP, ak naek bus..aku cari tmpat dduk..tgok2 blakang uh mcm x bg..ad cine tue uh mcm nk bg..ak x nk..then aku nak berdiri leh plax die bg aku dduk sblah die..aku fkir its ok lah kan..die mmg peramah..fasih bhase mlayu die,, die ckp die byk kwn org melayu..mcm2 la die cite..tp x igt en..die boleh plax nak ajk aku makan minggu nih but aku ckp aku g JB nak raya umah kawan..die kecewa la ckit..ehehe selamat la jgk ak nih.. die mcm nk no aku..ak buat2 x fhm die nak no aku..last2 die sndri bg no die..nme die richard..(org tue gatal mahcho..haha) boleh tahan gak muke die..tampan, kacak..bhahahaha!! geli gliman aku berkata2 begitu=.=

No comments:

Post a Comment