widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Wednesday, September 14, 2011

kehidupan single kembali

wow wow wow!! haha! setelah beberapa kali putus akhirnya putus jugak sekali lagi-,-..ggrrr~~ haha!
dr pagi td aku da ade rasa macam x sedap hati..x sangka firasatnye macam nih..huhu
tetibe je hilang in relationship..itu pon kak ibah yg bagi tahu..lau x mmg aku x tau ler..
nampak sangat die minta putus..putus diam plax uh=.= macam nih die setel masalah..ggrr~~
aku memang dah agak akan jadi cenggini..aku hanya berdiam je..mlas nk ckp banyak en
patotnye aku yg majok pasal nih..tetibe die yg over en=.= menyanyah jew..
oooppss!! tye aku sedih ke x?? aku x sedih pon.. :)
x mati pon lau ko ptos ngan die.. t ko mati pon sensorg la wahai jumy :D
jangan dicari aku lagi.. aku x kan kembali :)
semua laki sama jew!!

No comments:

Post a Comment