widget blog


I made this widget at MyFlashFetish.com.

love girl-cn blue

falling object simanis

simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis simanis

moco pet

Thursday, September 8, 2011

kertas exam:)

dengan ini., sy mengistiharkan..kedatangan seri paduka., raja2, menteri2 dan sewaktunya dengan mmbawa kertas midexam=.=" bersiap sedia lah anda dengan keputusan yg telah di buat..bhaha x masal -,-'
kali nih aku x kesah aku dpt bape..mmg aku x brsgguh sgt..cume PM dan VC je aku beriye2.. bile dpr je kertas aku terus x bg tau diorg..diorg cmpai nk maen tarek2 plax ngan aku..haha nmpk kan aku mnipu :D
diorg byk kali tye aku punya berapa..mmg aku x bg tau pon..hehe boleh plax aku diam je kputusan aku nih ek..lama jugak bertahannya..haha sampai nk tarik kertas aku..haha wat masa nih baru dapat DA dan DAV..mmg kurang la aku punya..mmg pecah otak la bab2 menghafal nih...sbnarnya aku boleh mghafal..juz aku nih mmilih ckit psal tmpt yg aku nk hafal..mesti nk kne baca dalam suasana sunyi..xde kekacauan,, n masa tuh msti xde masalah..nampak kan macam alasan..tapi tuh betul la :) lau de masalah mmg problem lah aku nih..silap2 kertas uh bace aku..haha! cume masa tuh aku buat ape tah..mmg xde niat aku nk mmbace..haha x masal kan..da la kne masak..pas uh dok tgk tv pas uh bukak fb..mlm2 bute baru nak bce kan..mmg silap la..haha ! cume hafiz je tau aku punya markah paper..tuh pon last2 aku bg tau.. sblom uh aku pon de tipu die..hehe jahatkan aku..lepas tipu die mmg rasa bersalah kan.. daripda aku tipu baek aku x ckp pape..2 yg bg tau uh..hehe
so., tok pengetahuan korang..tgu aku sem 6 bru aku bg tau k..haha

No comments:

Post a Comment